چراغ‌های لیزری، هدیه‌ی آئودی به خریداران R8 V10 پلاس

چراغ‌های لیزری، هدیه‌ی آئودی به خریداران R8 V10 پلاس

به تازگی آئودی چراغ‌های لیزری را روی خودروی اسپورت R8 V10 پلاس خود عرضه کرده است.

news-2017-audi-r8-exclusive-6

این تکنولوژی آینده‌نگرانه اولین بار روی نسخه‌ی انحصاری R8 ظاهر شد و همان‌گونه که از نام خودرو می‌توان فهمید تمامی مدل‌های R8 از این تکنولوژی بهره نمی‌برند.

us-spec-2018-audi-r8-finally-gets-the-laser-lights

تنها 25 دستگاه از خودروی یاد شده تولید گردید که بخشی از آن به پروسه‌ی سخت دریافت تأییدیه‌های دولتی برای فروش خودروهای مجهز به چراغ‌های لیزری در آمریکا مربوط می‌شود.

audi-laser-headlights

دلیل سخت بودن دریافت تأییدیه‌ها این حقیقت است که نه تنها خودروهای مجهز به این تکنولوژی باید تأییدیه‌های عادی را دریافت کنند بلکه سازمان غذا و دارو نیز به خاطر مقادیر کم تابش لیزری باید استفاده از آن‌ها را تأیید کند.

audi-r8-v10-plus

البته هم‌اکنون اولین چراغ‌های لیزری در بازار آمریکا عرضه شده‌اند و آئودی توانسته تأییدیه‌ی سازمان غذا و دارو را برای استفاده از این چراغ‌ها در مدل R8 V10 پلاس 2018 را دریافت کند.

news-2017-audi-r8-exclusive-5

چراغ‌های لیزری تنها تکنولوژی اضافه شده به R8 مدل 2018 نیستند. تمامی مدل‌ها هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با اینترفیس گوشی هوشمند آئودی و پکیج مشکی جدیدی عرضه می‌شوند. این پکیج شامل رینگ‌های 10 پره‌ی مشکی 20 اینچی، خروجی‌های اگزوز مشکی و تریم مشکی Mythos است.

2017 Audi R8 V10

آئودی R8 V10 نیز به‌صورت استاندارد با تزئینات مشکی براق، رینگ‌های 19 اینچی نقره‌ای و نشان آئودی اسپورت در جلوپنجره عرضه می‌شود. این خودرو از تابستان امسال در دسترس مشتریان خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *