حضور کانسپت اشکودا ویژن E در شانگهای

حضور کانسپت اشکودا ویژن E در شانگهای

جدیدترین کانسپت کمپانی اشکودا با نام ویژن E ماه آینده در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش در خواهد آمد و البته این خودرو قول داده چیزی بیشتر از یک کودیاک کوپه باشد.

skoda-vision-e-concept-1

در حقیقت برخلاف برادران خود، ویژن E از دو پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 302 اسب بخار و مجموعه باتری لیتیوم-یونی سود خواهد برد. این مجموعه محدوده‌ی حرکتی 500 کیلومتری را برای خودرو ایجاد خواهند کرد.

معرفی این خودرو بخشی از برنامه‌های الکتریکی سازی کمپانی است که طی آن 5 خودروی بدون آلایندگی در کلاس‌های مختلف تا سال 2025 تولید خواهند شد.

علاوه بر قوای محرکه‌ی الکتریکی، ویژن E دارای سیستم رانندگی خودرانی خواهد بود که توانایی برآورده کردن نیازهای سطح 3 را دارد. بدین ترتیب ویژن E می‌تواند به لطف حسگرها و دوربین‌های متعددی که بی‌وقفه ترافیک را دنبال می‌کنند، به‌صورت مستقل در ترافیک حرکت نموده و اقدام به سبقت‌گیری نماید و همچنین به دنبال فضاهای پارک بگردد.

skoda-vision-e-concept-2

در جدیدترین اسکچ های طراحی می‌توان خودرویی کوپه مانند با دستگیره‌های درب مخفی و نمای جلوی برجسته با چراغ‌هایی بلند و باریک را دید. در بخش دیگر نیز میله‌ی روشنایی پهنی را می‌بینیم که در بخش پایینی سپر نشسته است. در بخش عقب شاهد چراغ‌های نازک، درب عقب کمی ساده و نواری میله‌ای هستیم. رینگ‌های بزرگ خودرو نیز باعث افزایش ظاهر اسپورتی خودرو شده‌اند.

هنوز تصویری از کابین منتشر نشده اما به لطف طول/عرض/ارتفاع 4645/1917/1550 میلی‌متر و فاصله‌ی 2850 میلی‌متری بین محورها، این خودروی مفهومی، کابینی جادار خواهد داشت.

اشکودا این خودرو را به‌صورت رسمی در نوزدهم آوریل و در شانگهای معرفی خواهد کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *