ظاهرا سایپا قرار است با ارائه مدل فیس لیفت خود از اواخر همین ماه (اردیبهشت) گوی سبقت را از ایران خودرو برباید. چون فیس لیفت ایران خودرو قرار است یک سال دیگر راهی بازار شود.
با این وجود بنظر می رسد برخلاف تمام دنیا، سایپا و ایران خودرو مدلهای فیس لیفت را با نام یا نشان جدید در کنار مدلهای قدیمی تندر تولید خواهند کرد و ورود این خودروها به بازار به معنی جانشینی آنها با مدل قدیمی نیست. سایپا در فیس لیفت خود که بنام SR نامیده می شود و مخفف سایپا-رنو می باشد، چراغهای جلو و عقب و سپرها و درب صندوق را تغییر داده است.
چالش سایپا تاکنون اخذ مجوز از رنو بوده زیرا این خودرو را بدون اجازه رنو و با نشان سایپا به نمایش گذاشته بودند و باید دید در نهایت آرم کدام شرکت روی آن قرار می گیرد. این خودرو در قوای محرکه و فنی و تجهیزات با مدل E2 تندر تفاوتی ندارد. اما اگر استقبال از آن خوب باشد با افزایش قیمت نسبت به تندر معمولی به فروش خواهد رسید. این تجربه در مورد پژو 207i ایران خودرو جواب داده و فیس لیفت 206 با بهای بسیار بالاتری نسبت به آن به فروش می رسد. اما تجربه سایپا در مورد فیس لیفت زانتیا ممکن است تکرار شود و خریداران حاضر به پرداخت بهایی بالاتر برای این تغییرات جزئی نشوند.