یکبار دیگر تصاویر جاسوسی استون مارتین DB11 ولانت در خلال تستهای پیشتولیدی در سوئد منتشر شد. درست همانند قبل، این خودرو پانلهای عجیب و غریبی را به همراه دارد. این پانلها روی گلگیرهای عقب نصب شده تا تغییرات این خودرو را پنهان نمایند.
برداشتن سقف به معنی حذف ستون C و بازطراحی بخش عقبی خودرو به منظور همخوانی با سقف فابریک خودرو در زمان باز بودن است. با توجه به اینکه اسپویلر عقبی نیز از نظرها مخفی شده، بخش AeroBlade آن نیز اصلاحاتی خواهد داشت. در مدل کوپه این سیستمهای آئرودینامیکی در بخش پایهای ستون C نصب شدهاند؛ اما بیشک تغییراتی در نسخهی روباز رخ خواهد داد. اگر از اینکه استون مارتین چرا دردسر زیادی برای خود ایجاد کرده شگفتزده شدهاید، باید گفت همهی اینها به این خاطر است که اسپویلر لبهای یا بال عقب باعث خراب شدن ظاهر DB11 میشود.
شاید تغییراتی در بخش جلویی نیز رخ دهد، جایی که به نظر میرسد ورودیهای هوای روی کاپوت دو برابر اندکی متفاوت هستند. یک دلیل احتمالی برای این تفاوت استفادهی پروتوتایپ DB11 ولانت از پیشرانه ی 8 سیلندر 4 لیتری بای توربوی مرسدس-ای ام جی است، البته نمیتوان با قطعیت این سخن را تأیید کرد. ما پلاک خودروی حاضر در تست را بررسی کردیم اما نتیجهای به دست نیاوردیم. همین اتفاق برای مدل کوپه نیز افتاد.
احتمالاً استون مارتین میخواهد نسخههای 12 و 8 سیلندر خود را در بخش نمای ظاهری متمایز کند بنابراین تصمیم گرفته تا کاپوت خودرو اندکی متفاوت باشد. البته زمان همهچیز را مشخص خواهد کرد.