اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: آونسیس که از سال ۱۹۹۷ معرفی شده را میتوان برادر تویوتا « کمری » دانست؛ با این تفاوت که هم مدل استیشن ( واگن ) آن موجود و هم برخلاف کمری مراحل مهندسی آن در اروپا انجام گرفته و اختصاصا نیز برای بازار اروپا عرضه شده است.

تویوتا برای نسل جدید این خودرو سه پیشرانه مختلف درنظر گرفته است:
- توربو دیزلی به حجم ۲ لیتر و با توان خروجی ۱۲۴ اسببخار.
- توربو دیزلی به حجم ۲.۲ لیتر و با توان خروجی ۱۴۵ اسببخار.
- گازسوز به حجم ۱.۸ لیتر و با توان خروجی ۱۴۸ اسببخار.
بر روی همگی این مدلها گیربکس ۶ سرعته دستی به صورت استاندارد وجود دارد. با این حال سفارش گیربکس اتومات برای نمونههای ۲.۲ لیتری و همچنین سفارش گیربکس CVT برای نمونههای ۱.۸ لیتری و ۲ لیتری نیز امکانپذیر است.