ادو با كمك خود كونيگزگ سوئد توانست ضريب رانش موتور را تغیير داده و سيستم كامپيوتر خودرو را هم بر همان اساس متناسب سازد. با اين تغييرات قدرت خودرو از حدود 700 اسب به 891 اسب بخار تغيير كرد . . . .
تمام گيربكس شش دنده اوليه پياده شد و تمام بوش هاي پلاستیكي آن به ” يونيبال ” هاي فلزي تغيير يافت. اين باعث شد كه نه تنها تعويض دنده خيلي سريع تر شود بلكه صداي تقه مرسوم در گيربكس هاي كونيگزگ هم از بين برود. در نتيجه دور موتور از 9000 به 7200 دور در دقيقه كاهش يافت و از 3200 دور تمام آثار استفاده از سوپر شارژرهاي غول آساي خودرو ظاهر شده و در 6000RPM به اوج خود ميرسد.
گشتاور بي نظير اين خودرو معادل 546 پوند بر فوت – یا معادل 764 نیوتنمتر – است. سرعت اين خودرو 390 كیلومتر در ساعت است كه براي ايمني به 365 كیلومتر در ساعت كاهش داده شده است. شتاب صفر تا 100 آن نیز فقط 3/1 ثانيه است.
ترمزهاي كم نظير سرامیكي كربني و ثبات عالي اين خودرو از جمله موارد تعريفي آن هستند. بدنه و تريم داخلي هم دست خوش تغييرات زيادي شد. چرخ ها با رنگ ذغالي مخصوص رنگ شدند و چرم صندلي ها و تودوزي با چرم اصل “آلكانترا” تعويض گردیدند.
كنسول وسط به كلي عوض شد و با نصبكي سيستم ” اينفو تينمنت ” عالي و نصب سيستم ضدسرقت داراي كنترل از راه دور، خودرو به چيز ديگري تبدیل شده است. سيستم TPM بسيار جديد و دقيق اضافه شده تمام اطلاعات مربوط به درجه حرارت داخل و خارج خودرو، دوربين ديد عقب و ميزان بادتايرها را به راننده نشان مي دهد.
به طور خلاصه بايد گفت كه شركت خودروهاي مسابقه اي ادو در تيون كردن اين خودروي بسيار موفق بوده، بدون آن كه شخصيت اصلي كونيگزگ را عوض كرده باشد. در انتها آنكه اين سوپراسپرت برای سال 2011 عرضه شده؛ پس طبيعي است كه براي چنين خودروي بي نظيري قيمت را فقط بايد از مالک آن پرسيد!