نسل آینده خودروهای کرایسلر ممکن است تفاوت آشکاری با مدلهای فعلی داشته باشند. بنظر می رسد آیرودینامیک به یکی از اصول طراحی خودروهای آینده کرایسلر تبدیل شود.

رالف جایلر (Ralph Giles) رئیس طراحی کرایسلر از آئودی A7 و تویوتا آوالون جدید بعنوان مثالهایی برای طراحی خودروهای اندازه متوسط با آیرودینامیک مناسب نام می برد. خودروهایی که در تونل باد تکامل می یابند و طرحی سیال و صیقلی دارند.


تاثیر مولفه های آیرودینامیک در طراحی خودروها باعث می شود که همه خودروها نسبتا شبیه هم باشند. جایلز می گوید: ما هیچ انتخاب دیگری نداریم. تیم طراحی 200 تا 300 ساعت را در تونل باد به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازند. این زمان پیش از این تنها 100 ساعت بود.
طراحی مدلهای آینده کرایسلر احتمالا تحت نظر و فشار فیات انجام خواهند شد. همانگونه که در دوج دارت می بینیم شاید در آینده روح آمریکایی از چهره سایر مدلهای کرایسلر نیز پرواز کند.