مدلهای 2013 کونیگزگ آگرا نیز راهی نمایشگاه خودروی ژنو شدهاند تا در کنار بوگاتی گرنداسپرت vitesse جنگ ابرقدرتها را در ژنو 2012 به راه بیاندازد . . .
بهبودهای صورت گرفته در این سوپراسپرت سوئدی موجب شده تا قدرت خروجی پیشرانه 5.0 لیتری V8 آن که مجهز به دو توربو نیز هست، در مدل آگرا از 940 به 960 اسببخار و در آگرا R نیز از 1115 به بیش 1140 اسببخار افزایش یابد. البته این اعداد و ارقام به شرط استفاده از بنزین با اعداد اکتان بالای 93 در مدل آگرا و همچنین استفاده از اتانول با خلوص 85% (E85) در مدل آگرا R است.
نیروی عمودی وارده برخودرو نیز در مدل آگرا R ، به لطف نصب یک اسپویلر کربنی کوچک در قسمت خروجی هوای گلگیرهای جلو، در سرعت 250 کیلومتر برساعت در حدود 20 کیلوگرم افزایش یافته که در کنار سیستم کنترل پایداری اختصاصی کونیگزگ (KES) که از امسال بصورت استاندارد بر روی همه مدلها نصب میشود، چسبندگی و پایداری خودرو را بیشتر و بیشتر میکنند.
آگرا R که از این به بعد با رینگهای فیبرکربنی عرضه میشود، با تایرهای میشلین supersport میتواند شتاب جانبی 1.6g را تحمل کند. حداکثر سرعت آن نیز بصورت غیررسمی 440 کیلومتر برساعت اعلام شده است.