با مجموع فروش 9,961,347 دستگاهی در سال 2016، اتحاد رنو-نیسان رقابت نزدیکی با فولکسواگن و تویوتا داشته است. این دو کمپانی معظم در سال 2016 به ترتیب فروش 10.175 و 10.31 میلیون دستگاهی داشتهاند.
میزان فروش اعلام شده برای رنو-نیسان دربردارندهی میزان فروش 934013 دستگاهی میتسوبیشی موتورز نیز بوده است.
نیسان در سراسر جهان 5,559,902 دستگاه خودرو و تراک را با برند خود به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد 2.5 درصدی داشته است. از این میزان فروش تعداد 1,564,423 دستگاه در آمریکا و تعداد 1,354,552 دستگاه در چین به خانهی مشتریان جدید راه یافتهاند. این میزان فروش در هر دو بازار آمریکا و چین رکوردی جدید به شمار میرود. سال گذشته برند لوکس نیسان یعنی اینفینیتی فروش بیش از 230 هزار دستگاهی داشته است.
اما فروش شرکت رنو نیز با رشد 13.3 درصدی به 3,182,625 دستگاهی رسیده و بیشترین میزان فروش رنو در فرانسه با تعداد 651,778 دستگاه بوده است. رنو 26.9 درصد بازار فرانسه را در دست دارد. آمار فروش رنو در آلمان، ایتالیا و اسپانیا به ترتیب برابر با 198,609، 190,610 و 170,272 دستگاه بوده است. از دیگر بازارهایی که رنو در آنها حضور مناسبی دارد میتوان به ترکیه، برزیل، انگلستان، هند، روسیه و کره جنوبی اشاره کرد.
رنو-نیسان با فروش 424,797 دستگاه خودروی الکتریکی در سال 2016 رهبر مسلم حملونقل بدون آلایندگی بوده است. در این سال نیسان لیف همچنان پرفروشترین خودروی الکتریکی دنیا بوده است.
مدیرعامل شرکت آقای کارلوس گوسن گفته است:
ترکیب رنو، نیسان و میتسوبیشی باعث خلق نیروی جدیدی در صنعت خودرو شده است. استحکام این همکاری خلاقانه که از 18 سال پیش آغاز شد به ما اجازه داد تا رقابتی بودن خودمان را بهبود بخشیم و رشد کنیم و البته در هر زمینهی مربوط به آینده دخیل باشیم.