نوویتک برای اولینبار به سراغ تیون فراری 458 اسپایدر رفته است؛ خودرویی که بخودی خود زیباست حال زیباتر شده!
در جلو، کیت بدنه 458 اسپایدر شامل تیغههای جدید اسپویلر و تزیین دریچههای ورودی هوا روی گلگیرهاست. در نمای جانبی نیز روکش فیبرکربنی آینههای جانبی و رکابهای جدید دیده میشود و در نمای عقب نیز دیفیوز و شکل جدید حاشیههای اطراف مهشکن و همچنین اسپویلر عقب و روکش کربنی قاب چراغها مشاهده میشود.
در قسمت تعلیق نوویتک از رینگهای فوق سبک NF4 بهره گرفته که در جلو 21 اینچی و در عقب 22 اینچی هستند. تایرهای جلو نیز 255 میلیمتری و تایرهای عقب 335 میلیمتری انتخاب شدهاند. استفاده از کمکهای جدید نیز ارتفاع تعلیق را تا 35 میلیمتر کاهش داده اما ضربهگیرهای استاندارد خودرو هنوز بدون تغییر ماندهاند.
بهرهگیری از سیستم اگزوز نیکل/کرومیInconel با خروجیهای جدید که وزن نهایی آن را نسبت به نسخههای استاندارد 458 اسپایدر در حدود 21 کیلوگرم کاهش داده و همچنین نصب دریچههای کنترلی اگزوز که از روی فرمان خودرو قابل تنظیم است، از دیگر مشخصههای تیونر در قسمت فنی خودروست.
در مرحله آخر نوویتک با برنامهریزی مجدد ECU توانسته از پیشرانه 4.5 لیتری V8 اسپایدر، 39اسببخار قدرت و همچنین 29 نیوتنمتر گشتاور بیشتری تولید کند؛ با این اعداد یعنی قدرت خالص خروجی 458 اسپایدر 600 اسببخار در دور موتور 9,100 و گشتاور آن نیز 569 نیوتنمتر در 5,400rpm است.