اولین نظر سنجی سایت با موضوع انتخاب روشی برای قیمت گذاری خودروها در ایران در ماه اردیبهشت انجام شد. نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که کاربران بیشتر مایل به آزاد سازی قیمت ها و قیمت گذاری توسط خود شرکتها و یا نمایندگیهای آنها می باشند.
از 3085 رای دهنده تا پایان اردیبهشت، تنها 19 درصد از آنها روش حاشیه بازار را انتخاب کرده اند. این در حالیست که این روش بعنوان شیوه قیمت گذاری مد نظر وزارت صنایع و همچنین سازمان حمایت از تولید کننده اکنون مورد استفاده است. بیش از 36 درصد از کاربران هم قیمت گذاری توسط دولت یا یک کمیته ویژه را انتخاب کرده اند.
بنظر می رسد مصرف کنندگان نسبت به قیمت گذاری بر اساس نرخهای متغیر بازار تمایلی ندارند و بیشتر آرزو می کنند که خود سازنده قیمت معقولی را روی محصولات خود گذاشته و از آن نیز تبعیت کند. دخالتهای بازار و دلالی و نوسانات مختلف و اجبارهای دولت هم از نظر بیشتر کاربران باعث آشفتگی بیشتر در قیمت ها می شود. همانگونه که اکنون با افزایش کاذب بسیاری از قیمت خودروها روبروییم بدون اینکه تاثیری در کیفیت آنها دیده شود.
لازم به ذکر است که در این نظر سنجی ها با کنترل کوکی ها هر فرد و رایانه تنها قادر به یک بار رای دادن می باشد. این نظر سنجی همچنان گشوده بوده و از طریق همین صفحه ادامه می یابد.