گروه مک لارن ماشین مسابقه ای را در روزهای اخیر در نمایشگاه Pebble Beach به نمایش خواهد گذاشت . این مدل مفهومی که 12C Can-Am نامگذاری شده است ، همانند خودوهای تاریخی مک لارن با رنگهای نارنجی و مشکی ساتنی در نمایشگاه حاضر می شود بطوریکه درها ، سقف و قسمت هایی از سپرها به رنگ مشکی می باشد . البته قسمتهای دیگری مانند روکش موتور ، آینه های جانبی و ورودی های هوا که از فیبرکربن ساخته شده اند نیز به رنگ مشکی می باشند . در زیر پوسته ی بدنه هم از شاسی فیبرکربنی مونوسل که در نمونه ی خیابانی 12C نیز استفاده شده بهره گرفته شده است . علی رغم اینکه 12C Can-Am براساس 12C GT3 ساخته شده است اما از قوانین متداول مسابقات پیروی نمی کند .
این گلوله ی نارنجی از موتور 3.8 لیتری توربوی دوقلو بهره می برد که از مشخصه های آن کالیبراسیون موتور و بهبود سیستم خنک کاری می باشد که به موتور اجازه ی دسترسی به قدرت 630 اسب بخار را می دهد . همین امر سبب شده تا این انگلیسی 1200 کیلویی قدرتمندترین نسخه 12C باشد که تاکنون ساخته شده است . کیت آیرودینامیکی بهره گرفته شده در این نسخه شامل اسپلیتر جلو ، dive planes ، بال عقب و دیفیوزر پشت می باشد که همگی از فیبرکربن ساخته شده اند . مهار این مک لارن وحشی را سیستم ترمزAkebono برعهده دارد که در پشت رینگ های مشکی سبک آلیاژی فورج کاری شده پنهان شده اند . به این موارد باید لاستیک های نرم و صاف Pirelli را اضافه کرد تا دیگر همه چیز برای مسابقه آماده باشد .
در درون کابین دو صندلی را مشاهده می کنید که این دو کرسی بوسیله ی کمربندهای 6 نقطه ای و رولکیج های نصب شده ایمن شده اند . قطعات با فیبرکرن هم در کابین همانند نمای بیرون دیده می شود . همچنین از سیستم تهویه ی هوا که در بسیاری از سری های مسابقه ای استفاده می شود بهره گرفته شده است .