اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: تصور اینکه سوپراسپرتی همچون SLS به خودرویی هیبریدی تبدیل شود کمی دور از انتظار بود ولی این اتفاق در نمایشگاه امسال به وقوع پیوست. البته باید این نکته را نیز توجه داشت که سمتوسوی حرکت جهانی به کاهش هزینههای مصرفی، اجبارا همه خودروسازان را به این مسیر خواهد کشاند؛ حال چه مطابق میل آنها باشد و چه نباشد.
نمونههای E-Cell مرسدس SLS، دارای باطریهای لیتیوم/یونی با توان مصرفی ۴۸ کیلو وات برساعت هستند. این باطریها برای به حرکت انداختن چهار موتور الکتریکی با توان مجموع ۵۲۶ اسببخار و تولید گشتاور بسیار زیاد ۸۸۰ نیوتنمتری، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
نسل جدید SLS AMG E-Cell دارای شتاب صفرتاصد چهار ثانیهای خواهند بود؛ یعنی ۰.۲ ثانیه سریعتر از نمونه استاندارد که به نوبه خود و واقعا قابل قبول است.