تاکنون همه لکسس های فروخته شده در بازار امریکا مجهز به موتور با تنفس طبیعی و بدون سیستمهای توربو و سوپرشارژر بودند اما پس از 23 سال دیگر زمان تغییر فرا رسیده است.

درحالیکه رقبای آلمانی و آمریکایی رویکرد صحیحی به نسل جدید توربوشارژرها داشته اند، لکسس هم برای افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت، نمونه سوپر شارژر GS350 F را روانه نمایشگاه سما 2012 (SEMA) خواهد کرد. مدلهای معمولی این اتومبیل در مقایسه با ب ام و سری 5 و آئودی A6 بیش از حد تنبل و کند بنظر می رسند. در این حال سوپرشارژر می تواند قلب خودرو را آنچنان تقویت کند که رسیدن به سرعت صد کیلومتر در 5.5 ثانیه ممکن گردد. و البته توزیع خطی نیرو و گشتاور در موتورهای سوپر شارژر نسبت به انواع توربو را می توان از مزایای آنها دانست.

علاوه بر موتور جدید و پر قدرت، تغییرات ظاهری شامل اگزوزهای جدید، کیت بدنه والد (Wald) و چرخهای 20 اینچی Vossen و ترمزهای قرمز رنگ برمبو، خونی تازه در رگهای این ماشین تزریق کرده اند. اما با این وجود، بعضی عقیده دارند که لکسس به چیزی بیش از چند تغییر در بدنه و افزودن چراغهای LED و سیستم سوپرشارژر نیاز دارد!

باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از ویژگیهای فنی و قیمت این خودرو هم منتشر گردد.