آکورا لیست جدید قیمت خود را برای مدل های مختلف RLX مدل 2014 منتشر کرد؛ قیمت پایه ای این خودرو برای ایالات متحده بدون احتساب مالیات 895 دلاری از 48,450 دلار آغاز می شود . . .
آکورا فروش این خودرو را از 15 مارس 2013 شروع می کند و پیشرانه آنرا نیز بصورت اختصاصی موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن متر درنظر گرفته که با گیربکس شش سرعته اتومات خود در سیکل شهری 11.7 لیتر، در سیکل جاده ای 7.6 لیتر و بصورت ترکیبی نیز 9.8 لیتر بنزین می سوزاند.
آنگونه که آکورا ادعا کرده، این سدان لوکس با داشتن فضای پای38.8 اینچی در قسمت عقب (که تنها چند سانتیمتر از یک متر کمتر است!) بیشترین فضای پا را در این کلاس به خود اختصاص داده است. ژاپنی ها برای این خودرو سیستم پخشی با 10 اسپیکر و باقابلیت اتصال USB و پورت AUX، نمایشگر هشت اینچی برای سیستم راهیابی، نمایشگر هفت اینچی لمسی برای کنسول، سیستمReal-Time Traffic برای تشخیص ترافیک، سیستم هشدار دهنده تغییر لاین بدون استفاده از راهنما، سیستم پیشگیری از تصادف و ایربگ های زانو برای راننده بصورت استاندارد درنظر گرفته اند.
مدل های استاندارد دارای رینگ های 18 اینچی جلو با تایرهای 245/45 و رینگ های 19 اینچی عقب با تایرهای 245/40 هستند. موارد دیگری مانند سیستم BSI یا هشدار دهنده نقطه کور خودرو، سیستمACC یا کروز کنترل هوشمند و سنسورهای پارک در جلو و عقب بصورت سفارشی در دسترس مشتریان خواهند بود.
همچنین آکورا قرارست از اواخر 2013 مدل جدید Sport Hybrid Super Handling با سیستم همه چرخ های محرک یا AWD راهی بازار کند که پیشرانه بنزینی آن تفاوتی با مدل های استاندارد نداشته اما وجود یک موتور الکتریکی کوچک، مجموع قدرت تولیدی را با 60 واحد افزایش به 370 اسب بخار می رساند. گیربکس این مدل نیز از نوع هفت سرعته دوکلاچه خواهد بود که مصرف آنرا چه در سیکل شهری و چه در جاده به 7.8 لیتر محدود کرده است.
علاوه بر مدل استاندارد، قیمت پایه ای RLX با سیستم راهیابی از 50,950 دلار، با پکیج Technology از 54,450 دلار، با پکیج Krell Audio از 56,950 دلار و در گران ترین مدل نیز که با نام Advance Package شناخته می شود از 60,450 دلار آغاز می شود.