فراخوان پورشه 918 اسپایدر به دلیل نقص احتمالی سیستم تعلیق

فراخوان پورشه 918 اسپایدر به دلیل نقص احتمالی سیستم تعلیق

طبیعتاً بخش اعظم فراخوان‌های اعلام شده برای خودروهای تولید انبوه بوده‌اند؛ اما این بار نه! این بار فراخوان به دنیای سوپرکارهای هیجان‌انگیز سرایت کرده و البته به نظر می‌رسد برخی مشکلات کیفیتی وجود دارد.

porsche-918_spyder-2015-1600-03

ما درباره‌ی پورشه 918 اسپایدر صحبت می‌کنیم، اولین هایپرکار هیبریدی که رقیبی سرسخت برای مک لارن P1 و فراری لافراری است.

porsche-918_spyder-2015-1600-28

نیازی به معرفی این خودرو نیست. 918 اسپایدر جانشین کررا GT بوده که از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.6 لیتری جفت شده به پیشرانه‌های الکتریکی و گیربکس دوکلاچه 7 سرعته بهره می‌برد. نتیجه‌ی این امر تولید قدرت 887 اسب بخاری و ثبت رکورد صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه‌ای و البته رکورد طی یک دور پیست نوربرگ رینگ در کمتر از 7 دقیقه است.

porsche-918_spyder-2015-1600-29

پورشه تنها 918 دستگاه از این خودرو را ساخته بنابراین 306 نمونه‌ی ساخته شده برای ایالات‌متحده فراخوان خواهند شد. ایالات‌متحده همواره بازاری کلیدی برای خودروهای سوپراسپورتی چون 918 بوده است.

porsche-918_spyder-2015-1600-32

مشکل به سیستم تعلیق بخش جلو مربوط می‌شود. طبق گفته‌های NHTSA احتمال ترک و شکاف بازوهای کنترل پایین‌تر وجود دارد بنابراین پورشه آن‌ها را با قطعات جدید جایگزین خواهد کرد.

porsche-918_spyder-2015-1600-31

porsche-918_spyder-2015-1600-1d

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *