نمایشگاه ژنو 2013:به منظور پرکردن فاصله خالی میان مدل های استاندارد کلیو با مدل های تیون شده RS200 رنو دست به معرفی مدل های جدید کلیو جی تی زد؛ خودرویی که نخستین جزئیات آن در ژنو امسال منتشر شد . . .
مدل GT را می توان از سپرهای جدیدش که ورودی هوای بزرگتر و LEDهای مخصوص روز داشته، قاب جدید آینه های جانبی، چراغ های دودی شده، رینگ های 17 اینچی اش که تایرهایی با سایز205/45 آنها را پوشانده و نهایتا سراگزوزهای کروم کاری شده و دیفیوزر عقب تشخیص داد. مواردی نظیر R-Link یا سیستم چندرسانه ای مجهز به سیستم راهیابی با نمایشگر لمسی و ارتباط بلوتوث و اتصال USB، تهویه اتومات، پدال های آلومینیومی، دوربین عقب، پدال شیفتر و … ازجمله امکانات استاندارد GT خواهند بود؛برای مشتریان رنگ اختصاصیMalta Blue نیز بصورت سفارشی درنظر گرفته شده است.
در زیر کاپوت این هاچبک فرانسوی موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر جای گرفته که با توربو قادر به تولید 120 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور است که به کمک گیربکس دوکلاچه شش سرعته به چرخ ها منتقل می شود؛ شتاب صفرتا صد آن 8.6 ثانیه و حداکثر سرعتش به مرز 200 کیلومتر برساعت می رسد. همچنین مصرف سوختش 5.2 لیتر در سیکل ترکیبی و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز به 120 گرم در هر کیلومتر محدود می شود. درحالیکه خط تولید مدل هایRS200 درDieppe فرانسه بوده اما رنو می خواهد مدل های GT را در شهر بورسا – واقع در جنوب غربی ترکیه – تولید کند.