محصولات AMG به اندازه کافی تیون شده و قدرتمند هستند که دیگر کمتر تیونری توان کار بیشتر روی آنها را داشته باشد. اما برای منصوری که بوگاتی ویرون و لامبورگینی اونتادور را هم تقویت می کند، اینکار مثل آب خوردن است.
کورش منصوری مدتها از تیونینگ خودروهای آلمانی امتناع می کرد زیرا این شرکت تامین کننده قطعات برای سایر تیونرهای آلمانی بود و رقابت با مشتریان خود را صحیح نمی دانست. اما محصولاتی وجود دارند که سایر شرکتها قادر به نزدیک شدن به آنها نیستند. بنابراین ورود منصوری به این کلاس سلطه جویی تلقی نخواهد شد.
CLS 63 AMG سفارشی ساخت منصوری با بدنه سبک وزن فیبر کربن پخته شده در یکی از بزرگترین اتوکلاوهای فیبر کربن دنیا تجهیز شده است. فاصله چرخهای جلو 5 و چرخهای عقب 8 سانتی متر بیشتر شده تا تعادل خودرو بالاتر رود. اسپویلرهای جدید و قطعات آیرودینامیکی، حرکت هوا را بروی بدنه تسهیل کرده اند. در عقب خودرو هم نیروی فشاری با اسپویلر جدید افزایش یافته تا ماشین در سرعتهای بالا به جاده بچسبد و پرواز نکند!
تکنسینهای موتور در شرکت منصوری، موتور V8 بنز را که 550 اسب بخار و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کنه آنچنان تقویت کرده اند که این موتور 5.5 لیتری اکنون قادر است قدرت شگفت انگیز 631 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر را تولید کند. با انتقال این نیروی عظیم به چرخهای آلیاژی 20 اینچی با اندازه 265/30ZR20 در جلو و 305/25ZR20 در عقب این هیولای مخوف چهار در می تواند به مصاف سوپراسپرتهای سبک و دو نفره نیز برود.
منصوری در کاتالوگ این خودرو از قیمت و تواناییهای فنی آن صحبتی نکرده است. علاقه مندان به این تیونر پر افتخار ایرانی می توانند از سایت منصوری و تولیدات مبتکرانه و لوکس آن نیز بازدید کنند.