خرید تیم فرمول 1 Manor توسط KFC اندونزی؟!

خرید تیم فرمول 1 Manor توسط KFC اندونزی؟!

اگر پانزده سال پیش از ما می‌پرسیدید که یک تیم فرمول یک توسط کمپانی تولید کننده‌ی نوشابه‌های انرژی‌زا خریداری شده احتمالاً با تمسخر روبرو می‌شدید؛ اما امروزه چنین معامله‌هایی در این ورزش کاملاً معمول شده است؛ و حالا سرمایه‌گذاری جدیدی می‌تواند از جایی که احتمالاً فکرش را هم نمی‌کنید در فرمول 1 صورت بگیرد: شعبه‌ی اندونزی KFC!

manor-f1-team-03

بله درست شنیدید. خبر منتشر شده از سوی اتو ویک نشان می‌دهد Jagonya Ayam که شعبه‌ی اندونزی مرغ کنتاکی KFC است احتمالاً خریدار بالقوه‌ی تیم فرمول 1 Manor است.

manor-f1-team-01

Jagonya اوایل سال جاری با تیم کامپوس در سری مسابقات GP2 همکاری کرد. این مسابقات یکی از سنگ بناهای اصلی ورود به فرمول 1 به شمار می‌رود. این شرکت قبلاً نیز در فرمول 3 و سری 3.5 فرمول رنو حضور داشته است.

manor-f1-team-02

با در نظر گرفتن کارهای حمایتی و اسپانسری این شرکت جای تعجبی نخواهد داشت که Jagonya یکی از اسپانسرهای بزرگ تیم فرمول 1 شود. خرید یک تیم در این مسابقات همه‌چیز را یک سطح بالاتر خواهد برد.

manor-f1-team-kfc

KFC پس از مک‌دونالد در رتبه‌ی دوم بزرگ‌ترین شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای جهان قرار دارد. این شرکت در اندونزی نفوذ بالایی داشته و با 500 شعبه کنترل یک‌سوم بازاری محلی را در دست گرفته است.

manor-f1-team-kfc-2

manor-f1-team-04

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *