بامو در چند هفتهی اخیر چندین علامت و نام تجارتی را به ثبت رسانده که شاید این امر بر عرضهی مدلهای جدید CS در آینده دلالت داشته باشد. این شرکت باوارایی چندین نام از M1 CS گرفته تا M8 CS را ثبت کرده است. مدلهای CS احتمالاً در آینده تولید خواهند شد و مدلهای M4 CS و M2 CS میتواند هواداران علاقهمند به پیست را بسیار خوشحال کند.
احتمالاً نیروبخش این مدلها همان پیشرانههای مدلهای استاندارد M خواهد بود هرچند انتظار میرود که اندکی افزایش در قدرت خروجی را ببینیم. مواد سبکوزن مثل فیبر کربن در این مدلها به همراه چندین قطعهی آئرودینامیک مثل اسپلیتر جلو و اسپویلر و بال عقب نصب بکار خواهند رفت.
در نهایت این نامهای تجاری به مدل M8 آینده که میتواند بر مبنای سری 8 ساخته شود نیز اشاره دارد. امکان تولید بامو M8 بسیار بالاست مخصوصاً از زمانی که منابع ما تأیید کردهاند بامو به دنبال عرضهی مدل جدیدی است که رقیب مرسدس بنز S کلاس کوپه باشد.
اگر M8 تولید شود احتمالاً از همان پیشرانهی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی بامو استفاده خواهد کرد و امیدواریم قدرت بیشتری از M760i داشته باشد. این خودرو احتمالاً تنها از سیستم چهار چرخ محرک xDrive سود خواهد برد و با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تولید خواهد گشت چراکه گیربکس DCT احتمالاً نتواند از عهدهی گشتاور پیشرانهی 12 سیلندر بربیاید؛ بنابراین این خودرو دقیقاً شبیه سوپرکار M8 که در اواخر دههی 90 میلادی بازگشت نخواهد بود اما قرابتهایی را با آن مدل خواهد داشت.
منبع: autoguide