پيش از آنكه شاهد يك محصول اعجابآور از يك تيونر باسابقه باشيم، طراحان چيره دست، در پشت صحنه مشغول سياهكردن كاغذهای خود هستند تا در نهایت تيونر بهترين طرح را انتخاب و با اعمال اندکی تغییرات آنرا روى خودروى موردنظرش پيادهسازى كند. نمونه يكى از اين طرح هاى نهايیشده را شركت لوماديزاين معرفى كرده، طرحی که البته هنوز به دنیای واقعیت راه نیافته است!
طرح CLR X650 براى تيون بامو X6 ، نشان دهنده وجود طراحان قدرتمند و خلاق در اين شركت آلمانی مستقر در وينترلينگر است. طرح جديد لوما براى این خودرو شامل يك بدنه عريض دورنگ است. تركيب رنگهای مشكى با نارنجى، خودرو را بيش از پيش اسپرت ساخته است.
گلگيرهاى عريض و عضلانى و سپر جديد جلو آماده بلعيدن جاده است! چراغهای LED مخصوص روز نیز به صورت افقى در هواخورهاى طرفين كارگذاشته شده. گلگيرها در جلو و عقب هواخورهايى براى عبور بهتر هوا و خنككارى ترمزها داشته و اسكرتهاى جانبى هم به همين منوال تغيير داده شده اند.
در نماى عقب؛ سپر جديدى كه تا زيرچراغ ها را پوشانده، ديفيوزر وسيع و تهاجمى، دو جفت سراگزوز دوبل فولادين در طرفين و دو چراغ خطر دایرهاى LED در دوطرف بالايى ديفيوزر و همچنين دو ورودی هوای پرانتزى كه با يك قطعه مسطح به دونيم تقسيم شده کاملا با چشمها بازی میکنند.
بين ديفيوزر و قسمت بالايى سپر هم از ديد طراحان مخفی نمانده و يك شبكه ذوزنقهاى در آن كار گذاشته شده است. طراحان لوما رينگ هاى مشكى 22 اينچی آلومينيومى که دارای 10 پره هستند را ازنو طراحى كرده اند. كاهش ارتفاع 35 ميلیمترى خودرو، آخرین مشخصه این خودرو در بحث فنی است.
داخل خودرو به كلى سياه و سفيد پيش بينى شده است. چرم مرغوب آلكانتراى دورنگ و الياف كربن، عمدهترين مواد به كار رفته در تريم داخلی هستند. بهرهگیری از دوخت معروف به الماسهای براى تاكيد بیشتر بر لوكسبودن آن است. نشانگرهاى روى نيمه بالايى فرمان نیز براى بهتر راندن به كمك راننده مى آيند.
صندلى ها همه مارك Recaro هستند كه البته امضاى لوما را برخود دارند. پدال هاى آلومينيومى هم در تريم داخل و زير پاى راننده خودنمايى مى كنند.
براى تيون لوما كه به صورت استاندارد دارای موتور سه ليترى دیزلی 6سیلندر با 286 اسببخار قدرت و 580 نيوتنمتر گشتاور است، كيت تقویتی D-Box آن ارتقاى وحشتناكی به ميزان 340 اسب بخار و 670 نيوتن متر براى این X6 در برخواهد داشت.