مدل ۲۰۱۲ نیسان GTR را میتوان در سه کلمه تعریف کرد: قدرت بیشتر، سواری بهتر و مصرف سوخت کمتر . . .
گودزیلای ژاپنیها آنگونه که نیسان اعلام کرده، برای حمله به سایر سوپراسپرتها در سال ۲۰۱۲ آماده شده است. نیسان ضمن انتشار تصاویر این خودرو معتقد است که در مدل ۲۰۱۲ بسیاری از مشخصههای این خودرو از جمله قدرت خروجی، نسبت ضرایب دندهها، مصرف سوخت و نهایتا سیستم تعلیق – علیالخصوص برای نمونههایی که فرمان آن در سمت راست قرار داد همچون نمونههای بریتانیایی آن – بهبود یافتهاند.
پیشرانه ۳/۸ لیتری V6 این خودرو به کمک توربوهای دوگانه خود قادر به تولید ۵۵۰ اسب بخار در دور ۶۴۰۰ بوده که حدود ۲۰ اسببخار بیشتر از نمونههای موجود در بازار است. گشتاور خالص نیز از ۶۱۲ به ۶۳۲ نیوتنمتر افزایش یافته که در دورهای ۳۲۰۰ تا ۵۸۰۰ در دسترس خواهد بود.
اما قدرت بیشتر نیسان GTR در مدل ۲۰۱۲ را نباید معادل مصرف سوخت بیشتر آن دانست! در این مدل مصرف ترکیبی از ۱۲ لیتر به ۱۱/۸ لیتر در هر یکصد کیلومتر کاهش یافته است، هرچند این مقدار ناچیز است اما باید پذیرفت که برای چنین سوپراسپرتی قابل قبول خواهد بود.