اختصاصی دیجیاتو؛ گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو پاریس 2016 [بخش اول]

اختصاصی دیجیاتو؛ گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو پاریس 2016 [بخش اول]

احتمالا تاکنون گزارش های مربوط به تیم اعزامی خبرنگاران ایرانی از نمایشگاه پاریس 2016 را در بخش های گزارش زنده و گزارش بازدید از غرفه DS مشاهده کرده اید، در ادامه این گزارش ها قصد داریم تا اینبار به شکل کلی ترتجربه بازدید ازنمایشگاه خودرو پاریس را با شما به اشتراک بگذاریم.

نمایشگاه خودرو پاریس – فرانکفورت در کنار نمایشگاه ژنو که در نزدیکی فصل بهار برگزار می شود، یکی از مهمترین همایش های صنعت خودرو در اروپاست و شرکت در این برنامه امسال با همراهی برند DS و رنو برای جمعی از خبرنگاران ایرانی نیز ممکن شده بود. در تصویر فوق محوطه ورودی به نمایشگاه و محل چک کردن مدارک تیم های خبری را در ورودی نمایشگاه با حضوری جمعی از خبرنگاران ایرانی مشاهده می کنید.
نمایشگاه خودرو پاریس – فرانکفورت در کنار نمایشگاه ژنو که در نزدیکی فصل بهار برگزار می شود، یکی از مهمترین همایش های صنعت خودرو در اروپاست و شرکت در این برنامه امسال با همراهی برند DS و رنو برای جمعی از خبرنگاران ایرانی نیز ممکن شده بود. در تصویر فوق محوطه ورودی به نمایشگاه و محل چک کردن مدارک تیم های خبری را در ورودی نمایشگاه با حضوری جمعی از خبرنگاران ایرانی مشاهده می کنید.
اولین سالن یا سالن شماره یک به محل غرفه های غول آسا از خودروسازان فرانسوی اختصاص یافته بود، برند های پژو و سیتروئن و DS در ابتدا و به فاصله اندکی از آن ها غرفه های مربوط به گروه رنو نیسان احداث شده بودند.
اولین سالن یا سالن شماره یک به محل غرفه های غول آسا از خودروسازان فرانسوی اختصاص یافته بود، برند های پژو و سیتروئن و DS در ابتدا و به فاصله اندکی از آن ها غرفه های مربوط به گروه رنو نیسان احداث شده بودند.
چینش خودروهای پژو در روز بازدید خبرنگاران چندان خاص نبود و انبوهی از بچه شیرهای اقتصادی این شرکت کم و بیش شبیه نمایشگاه های عباس آباد پشت سر هم ردیف شده بودند.
چینش خودروهای پژو در روز بازدید خبرنگاران چندان خاص نبود و انبوهی از بچه شیرهای اقتصادی این شرکت کم و بیش شبیه نمایشگاه های عباس آباد پشت سر هم ردیف شده بودند.
پژو علاوه بر خودروهای نه چندان مهیج، در زمینه ساخت موتورهای شهری (اسکوتر) و دوچرخه های سبک نیز ید طولایی دارد و در غرفه این شرکت شاهد حضور این دوچرخه مدرن بودیم که جالب تر از بسیاری از خودروهای شیر نشان پژو به نظر می رسید.
پژو علاوه بر خودروهای نه چندان مهیج، در زمینه ساخت موتورهای شهری (اسکوتر) و دوچرخه های سبک نیز ید طولایی دارد و در غرفه این شرکت شاهد حضور این دوچرخه مدرن بودیم که جالب تر از بسیاری از خودروهای شیر نشان پژو به نظر می رسید.
گل سرسبد شاخه لوکس پژو سیتروئن (برند DS) چیزی نبود جز کانسپت واقعا زیبا با نام E-TENSE که قرار است حدود دوسال دیگر به صورت برقی و هیبریدی راهی بازار شود، گزارشمفصل ازجزییات غرفه DS را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.
گل سرسبد شاخه لوکس پژو سیتروئن (برند DS) چیزی نبود جز کانسپت واقعا زیبا با نام E-TENSE که قرار است حدود دوسال دیگر به صورت برقی و هیبریدی راهی بازار شود، گزارشمفصل ازجزییات غرفه DS را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.
دقت نظر خودرونویسان خارجی در بررسی خودروها ستودنی بود، در این تصویر شاهد محک زدن جنس جلو پنجره یکی از مدل های سیترون کاکتوس توسط خبرنگاران هستیم.
دقت نظر خودرونویسان خارجی در بررسی خودروها ستودنی بود، در این تصویر شاهد محک زدن جنس جلو پنجره یکی از مدل های سیترون کاکتوس توسط خبرنگاران هستیم.
مدیران سیتروئن کلا از زاویه پیچیده متفاوتی به جهان می نگرند و این تفاوت دیدگاه در نحوه چیدمان خودروهای این شرکت نیز تاثیر گذار بود.
مدیران سیتروئن کلا از زاویه پیچیده متفاوتی به جهان می نگرند و این تفاوت دیدگاه در نحوه چیدمان خودروهای این شرکت نیز تاثیر گذار بود.

dav

غرفه شرکت رنو با نورپردازی عموما زرد رنگ و استفاده از المان های زرد رنگ (رنگ سازمانی رنو) بسیار مهیج تر از غرفه پژو سیتروئن به نظر می رسید.
غرفه شرکت رنو با نورپردازی عموما زرد رنگ و استفاده از المان های زرد رنگ (رنگ سازمانی رنو) بسیار مهیج تر از غرفه پژو سیتروئن به نظر می رسید.
در کهکشان زرد و مشکی رنو، برخی هاچ بک های جذاب این شرکت با رنگ قرمز آلبالویی جلب توجه می کردند.
در کهکشان زرد و مشکی رنو، برخی هاچ بک های جذاب این شرکت با رنگ قرمز آلبالویی جلب توجه می کردند.
رنو زوئی این روزها تبدیل به پر طرفدار ترین خودرو برقی بازار اروپا شده است و بی سر و صدا قادر است پیمایش 400 کیلومتر را با یکبار شارژ ارائه دهد.
رنو زوئی این روزها تبدیل به پر طرفدار ترین خودرو برقی بازار اروپا شده است و بی سر و صدا قادر است پیمایش 400 کیلومتر را با یکبار شارژ ارائه دهد.
بمب خبری رنو برای نمایشگاه پاریس امسال چیزی نبود جز کانپست رویایی Trezor که یک سوپر اسپرت آینده نگرانه با استفاده از موتورهای برقی و تکنولوژی خودروهای مسابقه ای فرمولا الکتریک محسوب می شود.
بمب خبری رنو برای نمایشگاه پاریس امسال چیزی نبود جز کانپست رویایی Trezor که یک سوپر اسپرت آینده نگرانه با استفاده از موتورهای برقی و تکنولوژی خودروهای مسابقه ای فرمولا الکتریک محسوب می شود.
شتاب صفر تا صد کمتر از 4.0 ثانیه و زیبایی فوق العاده این خودرو، می تواند هر کسی را نسبت به آینده صنعت خودروسازی امیدوار کند.
شتاب صفر تا صد کمتر از 4.0 ثانیه و زیبایی فوق العاده این خودرو، می تواند هر کسی را نسبت به آینده صنعت خودروسازی امیدوار کند.

hdr

در حد فاصل مرزی غرفه های پژو و رنو صفی از مدل های مسابقه ای و رالی پژو جلب توجه می کردند که البته این مدل مربوط به رالی داکار جذاب تر از سایرین به نظر می رسید.
در حد فاصل مرزی غرفه های پژو و رنو صفی از مدل های مسابقه ای و رالی پژو جلب توجه می کردند که البته این مدل مربوط به رالی داکار جذاب تر از سایرین به نظر می رسید.
پژو معمولا بر خلاف مسابقات سرعت در رقابت های رالی حضوری موفق دارد و در مسابقات امسال داکار نیز موفق به قدرت نمایی در برای خودروهای تیم مینی شد.
پژو معمولا بر خلاف مسابقات سرعت در رقابت های رالی حضوری موفق دارد و در مسابقات امسال داکار نیز موفق به قدرت نمایی در برای خودروهای تیم مینی شد.
اگر به شکل همزمان به سرعت و آفرود علاقه داشته باشید، شاید هیچ مسابقه ای در جهان برایتان مهیج تر از رقابت های رالی قهرمانی نباشد. پژو 208 WRX خودرویی که احتمالا در فصل آینده رالی قهرمانی شاهد رقابتش با تویوتا یاریس، هیوندای آی 20 و فولکس واگن پولو R خواهیم بود.
اگر به شکل همزمان به سرعت و آفرود علاقه داشته باشید، شاید هیچ مسابقه ای در جهان برایتان مهیج تر از رقابت های رالی قهرمانی نباشد. پژو 208 WRX خودرویی که احتمالا در فصل آینده رالی قهرمانی شاهد رقابتش با تویوتا یاریس، هیوندای آی 20 و فولکس واگن پولو R خواهیم بود.
برخلاف خودروهای تولیدی درب خودروهای مسابقه ای قفل شده بود از این رو بازدیدکنندگان حتی در حالت توقف هم شانسی برای نشستن پشت فرمان یک خودرو رالی نداشتد.
برخلاف خودروهای تولیدی درب خودروهای مسابقه ای قفل شده بود از این رو بازدیدکنندگان حتی در حالت توقف هم شانسی برای نشستن پشت فرمان یک خودرو رالی نداشتد.
پژو پس از چندین سال تولید خودروهای بسیار زشت، سرانجام تغییر رویه داده است و اخیرا چند مدل زیبا و دوست داشتنی نظیر کراس اوور 3008 را معرفی کرده که البته برنامه ای برای تولید و عرضه این مدل در بازار کشورمان وجود ندارد.
پژو پس از چندین سال تولید خودروهای بسیار زشت، سرانجام تغییر رویه داده است و اخیرا چند مدل زیبا و دوست داشتنی نظیر کراس اوور 3008 را معرفی کرده که البته برنامه ای برای تولید و عرضه این مدل در بازار کشورمان وجود ندارد.
یکی از قسمت های کم بازدید غرفه ها حتی در روز بازدید خبرنگاران، قسمت مربوط به اجزای فنی و معرفی پیشرانه ها بود که معمولا بسیار خلوت به نظر می رسید.
یکی از قسمت های کم بازدید غرفه ها حتی در روز بازدید خبرنگاران، قسمت مربوط به اجزای فنی و معرفی پیشرانه ها بود که معمولا بسیار خلوت به نظر می رسید.
نمای دیگری از غرفه رنو و مدل های خانوادگی نظیر مگان و تلیسمان که با رنگ سفید به نمایش گذاشته شده بودند.
نمای دیگری از غرفه رنو و مدل های خانوادگی نظیر مگان و تلیسمان که با رنگ سفید به نمایش گذاشته شده بودند.
تمیز کردن خودروها در محیط نمایشگاه به شکل مداوم توسط تیم برگزاری نمایشگاه انجام می شد، در تصویر شاهد این زدودن لکه های ایجاد شده بر روی بدنه یک پژو 308 جی تی آی در اولین ساعات آغاز نمایشگاه هستیم.
تمیز کردن خودروها در محیط نمایشگاه به شکل مداوم توسط تیم برگزاری نمایشگاه انجام می شد، در تصویر شاهد این زدودن لکه های ایجاد شده بر روی بدنه یک پژو 308 جی تی آی در اولین ساعات آغاز نمایشگاه هستیم.
رنو مانند بسیاری خودروسازان دیگر حاضر در نمایشگاه از مدل های مسابقه ای خود در راستای تبلیغات استفاده می کرد و با ایجاد یک سکوی عمودی هر دو خودرو فرمول یک و فرمولا الکتریک این شرکت را به نمایش گذاشته بود تا تسلط خود را به حوزه خودروهای مسابقه ای بنزینی و برقی نشان دهد.
رنو مانند بسیاری خودروسازان دیگر حاضر در نمایشگاه از مدل های مسابقه ای خود در راستای تبلیغات استفاده می کرد و با ایجاد یک سکوی عمودی هر دو خودرو فرمول یک و فرمولا الکتریک این شرکت را به نمایش گذاشته بود تا تسلط خود را به حوزه خودروهای مسابقه ای بنزینی و برقی نشان دهد.
رنو در مسابقات امسال فرمولا E موفق به کسب مقام قهرمانی شده و ظاهرا از دانش افتخار آمیزی در زمینه تکنولوژی های برقی برخوردار است.
رنو در مسابقات امسال فرمولا E موفق به کسب مقام قهرمانی شده و ظاهرا از دانش افتخار آمیزی در زمینه تکنولوژی های برقی برخوردار است.
برشی از بدنه خودرو فرمولاوان رنو برای نشان دادن موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو هیبریدی که قادر به تولید حدود 900 اسب بخار قدرت است، رنو برای ارتقاء جایگاه شاخه لوکس نیسان (اینفینتی) پیشرانه های فرمول یک را با لوگو اینفینتی می سازد.
برشی از بدنه خودرو فرمولاوان رنو برای نشان دادن موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو هیبریدی که قادر به تولید حدود 900 اسب بخار قدرت است، رنو برای ارتقاء جایگاه شاخه لوکس نیسان (اینفینتی) پیشرانه های فرمول یک را با لوگو اینفینتی می سازد.
یکی دیگر از بخش های بسیار خلوت نمایشگاه که به تیم های مسابقه ای مستقل فرانسوی اختصاص یافته بود.
یکی دیگر از بخش های بسیار خلوت نمایشگاه که به تیم های مسابقه ای مستقل فرانسوی اختصاص یافته بود.
خودروهای شرکت کننده در مسابقات استقامت 6، 12 و 24 ساعته در بسیاری موارد از نظر تکنولوژی در مرزهای دانش و فناوری قرار می گیرند.
خودروهای شرکت کننده در مسابقات استقامت 6، 12 و 24 ساعته در بسیاری موارد از نظر تکنولوژی در مرزهای دانش و فناوری قرار می گیرند.
نمایی از غرفه شرکت نیسان در نمایشگاه که به دلیل همکاری با رنو، برخلاف دیگر خودروسازان ژاپنی در سالن مربوط به خودروسازان فرانسوی قرار گرفته بود.
نمایی از غرفه شرکت نیسان در نمایشگاه که به دلیل همکاری با رنو، برخلاف دیگر خودروسازان ژاپنی در سالن مربوط به خودروسازان فرانسوی قرار گرفته بود.
غرفه مربوط به برند لوکس مزراتی که با عرضه مدل شاسی بلند لوانته به عنوان اولین مدل شاسی بلند این خودروساز همراه بود.
غرفه مربوط به برند لوکس مزراتی که با عرضه مدل شاسی بلند لوانته به عنوان اولین مدل شاسی بلند این خودروساز همراه بود.
ورژن ارتقا یافته گرن توریسمو حتی علیرغم قدیمی بودن طراحی کلی این محصول به راستی هر علاقه مندی را به سمت خود جلب می کرد.
ورژن ارتقا یافته گرن توریسمو حتی علیرغم قدیمی بودن طراحی کلی این محصول به راستی هر علاقه مندی را به سمت خود جلب می کرد.
خشونت در چهره نسل تازه کواتروپورته که در بازار فروش خودرو چندان پر طرفداری نیست.
خشونت در چهره نسل تازه کواتروپورته که در بازار فروش خودرو چندان پر طرفداری نیست.
نمایی کلی از غرفه شرکت مزراتی و خودروهایی که با درهای باز به روی تماشاگران به نمایش در آمده بودند.
نمایی کلی از غرفه شرکت مزراتی و خودروهایی که با درهای باز به روی تماشاگران به نمایش در آمده بودند.
نمای عقب نسبتا ساده اما زیبای مزراتی لوانته
نمای عقب نسبتا ساده اما زیبای مزراتی لوانته
فضای نه چندان بزرگ ردیف دوم لوانته
فضای نه چندان بزرگ ردیف دوم لوانته
کیفیت چرم مورد استفاده برای داشبورد این خودرو از آنچه تصور می کنید نازل تر است و بافتی نسبتا خشک و نزدیک به پلاستیک دارد.
کیفیت چرم مورد استفاده برای داشبورد این خودرو از آنچه تصور می کنید نازل تر است و بافتی نسبتا خشک و نزدیک به پلاستیک دارد.
مزراتی به عنوان یکی از زیر مجموعه های اصلی گروه فیات، به نوعی برادر دوقلو و لوکس تر فراری به حساب می آید و در بسیاری موارد با فراری تکنولوژی های مشترک دارد.
مزراتی به عنوان یکی از زیر مجموعه های اصلی گروه فیات، به نوعی برادر دوقلو و لوکس تر فراری به حساب می آید و در بسیاری موارد با فراری تکنولوژی های مشترک دارد.
بازهم دقت نظر خبرنگاران در مورد جنس و ساختار جلوپنجره، اینبار ژورنالیست های اروپایی مات و مبهوت دماغه مزراتی شده بودند.
بازهم دقت نظر خبرنگاران در مورد جنس و ساختار جلوپنجره، اینبار ژورنالیست های اروپایی مات و مبهوت دماغه مزراتی شده بودند.

dav

فراری لفراری اسپایدر و صف طویل ورودی به غرفه این شرکت، ادامه گزارش در مورد بازدید از غرفه فراری را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.
فراری لفراری اسپایدر و صف طویل ورودی به غرفه این شرکت، ادامه گزارش در مورد بازدید از غرفه فراری را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.

منتظر انتشار بخش های بعدی گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو درروزهای آتی باشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *