اختصاصی از نمایشگاه ژنو: پیش از خواندن خبر دو توصیه براتون دارم ، اول اینکه اینکه قبل از خواندن این خبر از سلامتی قلبی خود اطمینان حاصل پیدا کنید ، دوم اینکه همه ی قسمت ها رو پشت سر هم نخونید چون در صورت سلامت قلبی هم هیچ تضمینی وجود نداره که شما …
اولین شاهکار مورد بررسی CLS 63 AMG می باشد که در نمایشگاه ژنو 2012 رونمایی شد. محصولی وفادار نسبت به طرح اصلی خارجی و داخلی اما کاملا متفاوت در عملکرد همراه با افزایش قدرت.
منصوری برای اصلاحات در نمای خارجی از فیبرکربن بهره گرفته که در مورد بال های جلو و عقب کاملا قابل مشاهده است.
اصلاحات به همین جا ختم نشده است. نمای جلو با استفاده از چراغ های روز در کنار طرح جدید کاپوت و جلو پنجره توجه بیش تری را به جلو بر می انگیزد همچنین در نمای عقب استفاده از سطحی صیقلی در کناردیفیوزر و اسپویلر با طرح کربن نمایی متفاوت بوجود آورده است.
به منظور حفظ پایداری و چسبندگی بیش تر برروی جاده اصلاحاتی اعمال شده که شامل افزایش 50 میلی متری محور جلو و 80 میلی متری محور عقب وهمچنین رینگ های 20 اینچی در کنار استفاده از لاستیک های 265/30ZR20 در جلو و لاستیک های 305/25RZ20 در عقب می باشد.
موتور 5.5 لیتری V8 این محصول قادر به تولید توان 557 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می باشد ، اما مهندسین منصوری با اصلاحاتی در برنامه ریزی واحد کنترل موفق به رساندن قدرت موتور به 640 اسب بخار و همچنین به گشتاوری معادل 900 نیوتن متر شدند که CLS63 AMG را به خودرویی وحشی تر مبدل کرده است.
در نمای داخلی نیز محل قرارگیری پاها و پدال های آلومینیومی دوباره طراحی شده اند.علاوه براین رکاب ها و پوشش جدید سقف و استفاده از چرم از دیگر موارد اصلاحات به شمار می روند.در صورت درخواست هم می توانید مجموعه ای از قطعات فیبرکربن مناسب برای داشبورد وکنسول وسط را انتخاب کنید.